MINI MOBILE CARE.

 

CONTINUĂ DRUMUL ÎN SIGURANŢĂ.

 


 
 

DESPRE MINI MOBILE CARE.

 

Chiar şi în cazul puţin probabil al unei defecţiuni la MINI-ul tău, călătoria ta continuă garantat – datorită MINI Mobile Care, acoperirea asigurării gratuite a MINI care este valabilă în toată Europa. Serviciile de mobilitate oferite de MINI Mobile Care se extind mai departe şi mai presus de simpla asistenţă la defecţiuni şi sunt disponibile 24 de ore pe zi.

Pentru informaţii suplimentare, foloseşte elementele de navigare din partea stângă a paginii.

Ajutorul este la îndemână 24/7, 365 de zile pe an. În cazul unei defecţiuni, pur şi simplu sună:
(în ) (în străinătate)

Toţi posesorii de MINI ale căror autovehicule – fie cumpărate noi, fie rulate – au fost înmatriculate pentru prima dată după 1 ianuarie 2006 au dreptul la acoperirea MINI Mobile Care timp de 5 ani de la data primei înmatriculări.

Pentru informaţii suplimentare cu privire la destinaţiile de călătorie acoperite de MINI Mobile Care, click pe link-ul „Informaţii suplimentare".

 
 
 
x
INFORMAŢII SUPLIMENTARE DESPRE MINI MOBILE CARE.
CONDIŢII GENERALE PENTRU ACOPERIRE GRATUITĂ DE ACCIDENT & DEFECŢIUNI.
CE SĂ FACI ÎN CAZ DE DEFECŢIUNE. Primul lucru care trebuie făcut în cazul unei defecţiuni este să suni la linia hot a Service-ului Mobil MINI.
Linie hot naţională:
Linie hot internaţională: 2

Va trebui să ne dai detalii despre autovehicul, locaţia exactă, cauza şi rezultatele defecţiunii (dacă sunt cunoscute) şi un număr de telefon de contact. Service-ul Mobil MINI va avea grijă apoi de restul.


2 Tarifele pe apel variază în funcţie de operatorul naţional de telefonie.


RAMBURSAREA COSTURILOR.
Putem rambursa doar costurile care sunt convenite în prealabil cu Service-ul Mobil MINI.

În majoritatea cazurilor, costul serviciilor MINI Mobile Care sunt acoperite direct de noi. Dacă totuşi trebuie să suporţi şi tu costuri, ţi le vom rambursa cât mai repede posibil.

Pentru a face acest lucru, avem nevoie de chitanţele sau facturile originale pentru serviciul în cauză (de ex. compania de remorcare) împreună cu o copie a facturii pentru lucrările de reparaţii.

Costuri nerambursabile
− Costurile care ar fi avut loc în condiţii normale, de ex. costuri cu combustibilul, taxe de drum, etc.

− Costuri suplimentare de hotel, de ex. pentru mese şi facturi mini-bar

− Orice costuri sau pierderi apărute ca rezultat direct sau indirect al defecţiunii, cum ar fi pierderea de venit, taxe de anulare, întâlniri sau evenimente pierdute (de ex. bilete nefolosite)

− Costurile cu reparaţii, piese de schimb şi alte materiale


DESTINAŢII DE CĂLĂTORIE ACOPERITE PRIN MINI MOBILE CARE.
Acoperire regională MINI Mobile Care:
Albania, Andorra, Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru,
Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Marea Britanie, Grecia,
Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta,
Monaco, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Serbia şi Muntenegru,
Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv Insulele Canare), Suedia, Elveţia, Turcia


DEFINIŢIA UNEI DEFECŢIUNI.
O defecţiune reprezintă o funcţionare necorespunzătoare a autovehiculului tău care te împiedică să-ţi continui călătoria.


DREPTUL DE A SOLICITA SERVICIILE MINI MOBILE CARE.
Serviciile MINI Mobile Care pot fi realizate numai în cazul în care defecţiunea nu a fost
cauzată de către conducătorul auto sau de factori externi. Excepţie: în caz de pană de cauciuc, vom oferi servicii din domeniul respectiv şi în limitele descrise în cadrul
modulului Asistenţă Rutieră de mai sus.


Serviciile MINI Mobile Care nu se aplică în caz de:
− Reparaţii programate, rechemarea produsului sau alte proceduri tehnice
− Accident, furt sau vandalism şi orice avarii rezultate din aceste evenimente
− Avarii provocate de un comportament intenţionat sau din neglijenţă
− Avarii cauzate în timpul evenimentelor de condus ori a sesiunilor de exersare pentru astfel de evenimente, în care obiectivul este atingerea celei mai mari viteze posibile
− Avarii atribuite montării pieselor care nu au fost aprobate de către producător sau modificărilor efectuate într-un mod care nu a fost aprobat de producător.

Recomandăm ca Partenerul tău de service MINI să efectueze toate lucrările de întreţinere pentru MINI-ul tău.
Serviciile MINI Mobile Care nu pot fi furnizate în cazul în care inspecţiile stabilite şi intervalele de întreţinere nu au fost respectate în conformitate cu service-ul MINI şi cu standardele de calitate şi/sau din cauza unor inspecţii deficitare, a lucrărilor de întreţinere sau reparaţii efectuate de către furnizori neautorizaţi de servicii.


SERVICII MINI MOBILE CARE DUPĂ 5 ANI.
Pentru a te asigura că tu şi MINI-ul tău veţi continua să primiţi sprijin optim în cazul unei defecţiuni după primii 5 ani de la prima înmatriculare, recomandăm poliţa de asigurare MINI. Dealer-ul tău MINI va fi bucuros să te ajute în continuare.